سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات خرید ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی در هشترود

 مدیر جهاد کشاورزی هشترود گفت: ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات خرید ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، احمدی مدیر جهاد کشاورزی هشترود اظهار کرد:از ابتدای امسال تاکنون  ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات با هدف تجهیز و نوسازی ناوگان مکانیزاسیون کشاورزی شهرستان برای خرید ۴۴ دستگاه تراکتور و ۴۶ دستگاه ادوات دنباله‌بند ماشین‌آلات کشاورزی واگذار شده است.

او گفت:این  اعتبار  از محل تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون به کشاورزان این شهرستان تامین و گام بلندی در راستای تجهیز و نوسازی ادوات کشاورزی برداشته شده است.

مدیر جهاد کشاورزی هشترود ادامه داد: با توجه به نیاز شهرستان به مبارزه و جلوگیری از شیوع آفت سن گندم در مزارع غلات، ۲۱ دستگاه از ادوات واگذار شده به کشاورزان دستگاه‌های سمپاش و بقیه ادوات خاکورز برای حفاظت از رطوبت و جلوگیری از فرسایش خاک در دیم‌زارهاست.

احمدی اضافه کرد: در این شهرستان حدود سه هزار دستگاه تراکتور، ۱۱۰ دستگاه کمباین و بیش از ۱۰ هزار دستگاه انواع ادوات دنباله‌بند کشاورزی وجود دارد و شهرستان در رتبه اول استانی از لحاظ مکانیزاسیون کشاورزی قرار دارد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.