سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بستری‌های کرونایی خراسان رضوی به کمتر از هزار و ۸۰۰ نفر رسید

دبیر کارگروه اطلاع‌رسانی ویروس کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با تداوم روند کاهشی ابتلا به کرونا هم اینک شمار بستری‌شدگان کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی به کمتر از هزار و ۸۰۰ نفر رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمیدرضا رحیمی دبیر کارگروه اطلاع‌رسانی ویروس کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با تداوم روند کاهشی ابتلا به کرونا هم اینک شمار بستری‌شدگان کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی به کمتر از هزار و ۸۰۰ نفر رسیده است؛ این در حالی است که در اوج موج پنجم کرونا، شمار بستری‌شدگان کرونایی در استان خراسان رضوی به حدود چهار هزار نفر نیز رسیده بود و این تعداد جدا از بیمارانی بود که در قالب بستری موقت داروی "رمدسیویر" دریافت می‌کردند.

او افزود: هم‌اکنون هزار و ۳۲۰ نفر از بستری‌شدگان کرونای استان در مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند که این دانشگاه علاوه بر شهر مشهد، ۱۵ شهرستان دیگر استان را نیز زیر پوشش دارد.

دبیر کارگروه اطلاع‌رسانی ویروس کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: در حال حاضر ۴۶۰ نفر از بیماران بستری کرونایی خراسان رضوی بدحال هستند که در بخش‌های مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند.

رحیمی بیان کرد: خوشبختانه شمار بستری روزانه بیماران کرونایی در بیمارستان‌های استان نیز به ۳۴۰ مورد کاهش یافته است که در موج پنجم این عدد تا مرز ۹۰۰ بیمار نیز رسیده بود.

 

منبع؛ ایرنا

انتهای پیام//م.ج

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.