سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توضیح رسانه سعودی درباره شکایت تراکتور از النصر

سعودی اسپورت با اشاره به برخی اخبار منتشر شده در فضای مجازی از احتمال شکایت باشگاه تراکتور ایران از النصر خبر داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سعودی اسپورت، هواداران تیم ایرانی تراکتور مدعی هستند آل فتیل در مرحله گروهی لیگ قهرمانان تیم الاهلی عربستان را همراهی کرده و حالا در مرحله بعدی در ترکیب النصر حضور دارد و در یک دوره از مسابقات با پیراهن ۲ تیم مختلف به میدان رفته است.

آل فتیل در پایان مدت قرارداد با الاهلی به عنوان بازیکن آزاد به النصر پیوسته و به همین دلیل باشگاه تراکتور از النصر شکایت کرده است، اما پاسخ این است که بر اساس قوانین مسابقات AFC و همچنین نمونه‌های مشابه قوانین کنفدراسیون در این خصوص تغییر کرده و یک بازیکن می‌تواند با ۲ باشگاه مختلف در مراحل متفاوت مسابقات لیگ قهرمانان حضور داشته باشد و مشروط به آنکه انتقال بازیکن در مهلت نقل و انتقالات صورت گرفته باشد.


بیشتر بخوانید


همانطور که در سال ۲۰۲۰ با موافقت AFC عبدالفتاح عسیری در مرحله گروهی الاهلی را همراهی کرد و پس از آن به النصر پیوست و با این تیم در مراحل بعدی رقابت‌ها حضور داشت.

بر این اساس حضور آل فتیل در ترکیب النصر کاملا صحیح و قانونی بوده و این تیم به صورت قانونی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کرده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.