سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سقف پرداخت تسهیلات به مشاغل خانگی کرمانشاه ۲میلیارد تومان است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: برای پشتیبانی از مشاغل خانگی تا سقف ۲ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بهزاد باباخانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه در جلسه بررسی توزیع اعتبارات مرتبط با مشاغل خانگی در استانداری کرمانشاه، با تاکید بر تلاش و جدیت دستگاه‌های اجرایی در تحقق تعهدات مربوط به اشتغالزایی، افزود: مشاغل خانگی یکی از ظرفیت‌های مهم برای اشتغالزایی و ایجاد درآمد برای کارآفرینی و درآمدزایی در منزل است.

او گفت: برنامه ریزی برای هدفمند کردن و جلوگیری از اتلاف منابع و اهلیت سنجی پشتیبان‌ها اهمیت بسزایی دارد.

باباخانی با تاکید بر جلوگیری از انحراف منابع تسهیلات بانکی در پرداخت به واحد‌های اشتغالزایی در استان،گفت: برخی تجربیات گذشته که این تسهیلات به اسم مشاغل خانگی اخذ و در واقع هیچ دستاورد و اشتغال زایی نداشت تکرار نشود.

در این جلسه با حضور قبادی مدیرکل دفتر هماهنگی سرمایه گذاری استان، عزیزی مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، عسگری مدیر کل بنیاد شهید و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل گزارشی از توزیع اعتبارات مشاغل خانگی سال ۱۳۹۹ و برنامه دستگاه‌ها در سال۱۴۰۰ ارائه و در خصوص جزئیات آن بحث و تبادل نظر گردید.

گفتنی است : نرخ بیکاری استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت در بهار امسال ۱۴.۷ درصد از سوی مرکز آمار ایران اعلام شده است.

انتهای پیام/ق

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.