سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار:

۴.۵ میلیون مترمربع آسفالت معابر طی یک سال اخیر در زاهدان انجام شد

فرماندار زاهدان گفت: چهار و نیم میلیون متر مربع آسفالت معابر در یک سال اخیر در این شهر انجام شده که این میزان آسفالت تا کنون سابقه نداشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ابوذر نخعی  فرماندار زاهدان در نشست شورای اداری شهرستان زاهدان اظهارداشت: مجموع کل معابر زاهدان ۱۳ و نیم میلیون مترمربع بوده که با اقدام اخیر حدود یک سوم آن آسفالت شده است.

وی گفت: همچنین به منظور بهره‌مندی شهروندان شهر زاهدان از گاز شهری در یک برنامه مدون و کوتاه مدت هم‌اینک بیشتر جمعیت این شهر از گاز شهری برخوردار شدند بطوریکه ۷۵ هزار انشعاب در این شهر گزارش شده است.

فرماندار زاهدان ادامه داد: برنامه گاز رسانی در شهرهای مختلف کشور بین ۱۵ تا ۲۰ سال بوده که به منظور رفع مشکلات شهروندان زاهدانی ما در برنامه کوتاه مدت این اقدام را در دستور کار قرار داده‌ایم که بخش قابل توجهی از آن عملیاتی شده است.

وی با اشاره به حاشیه نشینی در شهر زاهدان گفت: این شهر به نسبت جمعیت دومین شهر حاشیه نشین کشور به شمار می‌رود که با پیگیری‌های انجام شده در سطح ملی و استانی افزون‌بر ۳۰۰ پروژه در این مناطق شهر در حال انجام است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.