سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکسیناسیون ۳۷ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال در خراسان رضوی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تاکنون ۳۷ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال در خراسان رضوی در برابر کرونا واکسینه شده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید محمدحسین بحرینی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر افزون بر ۴۷ درصد از جمعیت بالای ۳۰ سال مناطق زیرپوشش این دانشگاه در خراسان رضوی واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

او افزود: تعداد افراد واکسینه شده در بین جمعیت بالای  ۱۸ سال خراسان رضوی نیز ۳۷ درصد گزارش شده که در گروه‌های سنی بالاتر این میزان دو برابر بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: هم‌اکنون ۲ میلیون و ۵۰ هزار نفر از جمعیت زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد، واکسن کرونا دریافت کرده‌اند که برای یک میلیون و ۳۷۰ هزار نفر دُز اول و برای ۶۳۳ هزار نفر دُز دوم تزریق شده است.

بحرینی با اشاره به اینکه سه پایگاه در مشهد تا ساعت ۲۴ پذیرای مردم برای تزریق واکسن هستند بیان کرد: در حال حاضر فعالیت مراکز واکسیناسیون حضرت اباعبدالله (ع) واقع در معلم ۷۵.۶، شهید حاتمی در فرامرز سه و سیدی در نبش صبای غربی ۱۱ تا ساعت ۲۴ ادامه دارد و سایر مراکز تا ساعت ۱۹ دایر می‌باشند.

او تصریح کرد: با ورود محموله‌های جدید واکسن کرونا ظرفیت تزریق واکسن در خراسان رضوی به ۶۵ هزار دُز در روز افزایش یافته و بر اساس استقبال مراجعه کنندگان تصمیم لازم در خصوص ساعت کاری و تعداد مراکز اتخاذ می‌شود.

انتهای پیام//ف. ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.