سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخذ مجوز سه رشته تحصیلی در دانشگاه کردستان

رییس دانشگاه کردستان از اخذ مجوز سه رشته دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،رحمت صادقی رییس دانشگاه کردستان گفت: شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی در آخرین جلسه خود با پذیرش دانشجو توسط دانشگاه کردستان و در سه رشته تحصیلی در مقاطع دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد موافقت به عمل آورد.

او افزود: مجوز دکتری تخصصی مهندسی برق گرایش الکترونیک، دکتری تخصصی جامعه شناسی گرایش جامعه شناسی فرهنگی و کارشناسی ارشد علوم و مهندسی آب گرایش منابع آب برای دانشگاه کردستان صادر شده است.

رییس دانشگاه کردستان اضافه کرد: پس از پیگیری‌های مستمر در طول سال گذشته بالاخره موفق به اخذ رشته‌های مذکور برای دانشگاه کردستان شدیم و امیدواریم در آینده نیز بتوانیم با توجه به نیاز دانشجویان، رشته‌های جدید را در دانشگاه راه‌اندازی کنیم.

صادقی با بیان اینکه اخذ رشته‌های جدید در دانشگاه کردستان، می‌تواند به توسعه و شکوفایی استان کمک کند، افزود: اخذ رشته‌های جدید براساس تربیت نیروی انسانی و نیاز جامعه شکل گرفته است.

او گفت: دانشگاه کردستان به عنوان دانشگاه مادر و بزرگترین مرکز آموزشی استان کردستان خود را موظف می‌داند با ارتقای کمیت و کیفیت فعالیت‌های خود در راستای تربیت دانشجویان اقدام کند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.