سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازاریان متدین نقشی مهم برای مبارزه با کرونا داشتند

استاندار کرمانشاه گفت : بازاریان متدین، مسئولیت پذیر، متعهد و انقلابی نقشی مهم و همراهی موثری برای مبارزه با بیماری کرونا داشتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : اصناف و بازاریان متدین، مسئولیت پذیر، متعهد و انقلابی در بحران کرونا با تعطیلی واحد‌های صنفی به صورت خودجوش نقشی مهم و همراهی مؤثری برای مبارزه با این بیماری کرونا برعهده داشتند.

او گفت : نقش آفرینی و خدمت خالصانه اصناف و بازاریان در دوران تحریم سخت علیه مردم ایران اسلامی بسیار مؤثر بود و به عنوان نماد فداکاری در همراهی با مردم و دولت معرفی شدند.

استاندار کرمانشاه افزود: در چهار سال گذشته در تمام مراحل و مقاطعی که استان کرمانشاه نیاز به حمایت و همکاری اصناف و بازاریان داشته است، اصناف و بازاریان مشتاقانه و فعالانه در کنار مردم قرار گرفته و دولت و ملت را یاری داده‌اند.

او افزود: در این چهار سال بحران‌های سختی را پشت سر گذاشتیم و اگر موفقیتی حاصل شد بی شک با حمایت، مساعدت و پشتیبانی همه تلاشگران خدوم به ویژه اصناف و بازاریان و مشارکت بی دریغ و خلاقانه مردم عزیز و قدرشناس استان کرمانشاه بوده است.

بازوند، سختی‌ها و مشکلات بعد از وقوع زلزله بزرگ و دردناک کرمانشاه را یادآور شد و ادامه داد: امروز به اینجا آمده‌ام تا با تقدیم تندیسی از همکاری دلسوزانه اصناف و بازاریان در کمک رسانی و یاری مردم تقدیر کنم و تاریخ گواه و شهادت می‌دهد که چگونه بعد از زلزله اولین کمک‌ها در کمترین زمان ممکن توسط اصناف به منطقه رسید و به مردم اهدا شد در واقع مردم و فعالان این عرصه در میدان متواضعانه کمک کردند تا درد و رنج مردم کمتر شود.

استاندار کرمانشاه نقش مردم را در مدیریت بحران سیل را در استان بسیار چشمگیر دانست و گفت: بحران سیل را در کرمانشاه مردم حل کردند و الان گرفتار کرونا هستیم و هرچند شرایط سختی در پیک پنجم داریم، اما انتظار می‌رود مردم دوباره مشارکت بیشتری داشته باشند تا از این بحران خارج شویم.

او افزود: هزینه خیلی از این بحران‌ها را شما پرداخت کردید و حتی به استان‌های دیگر کمک کردید و در کرونا بار‌ها شاهد فداکاری اصناف بودیم و هر زمان که نیاز به تعطیلی بازار بود با وجود اینکه درآمد کسبه به فعالیت مغازه‌ها وابسته بود، اما باز هم ازخودگذشتگی داشتید .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.