سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرایی شدن یک هزار و ۸۷۴ طرح اشتغالزایی با کمک بنیاد برکت

مجری بنیاد برکت در منطقه اورامانات گفت : این بنیاد در چهار شهرستان منطقه اورامانات (پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی) بیش از ۷۲۷ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی طی ۲ سال گذشته برای اجرایی شدن یک هزار و ۸۷۴ طرح اشتغالزایی پرداخت کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رضا خرمی مجری بنیاد برکت در منطقه اورامانات با بیان اینکه طرح‌های بنیاد برکت زمینه اشتغال پنج هزار و ۶۰۰ نفر را بطور مستقیم و غیرمستقیم فراهم کرده است، گفت : پرورش دام سبک و سنگین، خدمات عمومی، پرورش زنبور عسل، صنایع دستی، تولید پوشاک، پرورش مرغ و ماکیان، کشت تلفیقی، پرورش بوقلمون و تولید قالی و قالیچه از جمله مشاغلی است که در روستا‌های اورامانات با تسهیلات اعطایی، اجرایی شده است.

او گفت : از نیمه دوم سال ٩٨ فعالیت خود را در این منطقه شروع کرده و بیش از ٨٠ صندوق خُرد اشتغال روستایی در منطقه تشکیل داده‌ایم که در امر تولید و اشتغال فعالیت دارند.

خرمی ادامه داد: مشاغل ایجاد شده در روستا‌ها رضایت مردم را به همراه داشته و چرخه فعالیت و فروش محصولات پویاتر شده و شاهد افزایش تولیدات و بهبود وضع معیشت خانوار‌های روستایی هستیم.

او با بیان اینکه تعداد ١٠ تسهیلگر و مجری بومی اقدامات تسهیلگری را در این منطقه انجام می‌دهند، افزود: تسهیلگران ضمن نظارت دقیق و دوره‌ای بر روی طرح‌های اجرا شده، برای جلوگیری از انحراف احتمالی طرح ها، تمام توان و تلاش خود را بکار می‌گیرند.

مجری بنیاد برکت در منطقه اورامانات گفت: توجه به تولید در روستا و حمایت از تولیدات روستاییان در این برهه از زمان بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود و بنیاد برکت تلاش می‌کند تا با اعطای تسهیلات کارآمد، بتواند زمینه حمایت از روستاییان و توسعه مشاغل خُرد را در مناطق روستایی فراهم کند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.