سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی سامانه هوا نما در جنوب کرمان

سامانه هوا نما در مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان برای ارائه اطلاعات تکمیل‌تر و جامع‌تر به کاربران راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حمید رضایی معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: راه اندازی سامانه هوانما با هدف اطلاع رسانی از وضعیت آب و هوای نقاط مختلف کشور با همکاری اداره کل هواشناسی استان کرمان در اختیار مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل اداره کل راهداری ، حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان قرار گرفت که بایستی از این همکاری و تعامل بین بخشی تقدیر کرد.

او افزود: این سامانه آخرین وضعیت جوی شامل درجه حرارت، رطوبت هوا، ریزش برف و باران و پیش بینی وضعیت جوی کشور را تا ۲۴ ساعت آینده با استفاده از سامانه اطلاع رسانی اداره کل هواشناسی در اختیار کارشناسان مرکز مدیریت قرارمی دهد تا با استفاده از آن نسبت به ایجاد آمادگی بیشتر گشت‌های راهداری و ترابری در جاده‌ها و راهدارخانه‌ها تمهیدات لازم را در نظر بگیرند.

رضایی اظهار کرد: با در دسترس قرار گرفتن سامانه هوا نما کارشناسان مستقر در مرکز مدیریت راه‌ها بهتر و دقیقتر می‌توانند نسبت به راهنمایی مردم، مسافران و رانندگان اقدام کنند و اطلاعات جوی راه‌ها را در اختیار آن‌ها قرار دهند.

این سامانه به شیوه گرافیکی کاربران را از وضعیت هوای حاضر و پیش بینی وضع هوای شهر‌های دیگر کشور آگاه می‌سازد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.