سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حل معمای پیچیده ساکنین یک مجتمع مسکونی پیش از انتشار گزارش

با پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان استان مرکزی مشکل ساکنان مجتمع‌های محیا واقع در کوی کوثر اراک پیش از انتشار گزارش حل شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مجتمع‌های محیا واقع در کوی کوثر اراک از مجتمع‌های تحویلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که تازه تحویل ساکنان شده، اما نواقص موجود ساکنان را با مشکلاتی مواجه کرده بود.

ساکنان این مجتمع‌ها با ارسال گلایه‌های خود در قالب شهروند خبرنگار از وجود مشکلات کوچک و بزرگ در این مجتمع‌های مسکونی گفتند و از رسانه استانی خواستند تا با تهیه گزارش مسئولان را در جریان مشکلات خود قرار دهند.

خرابی آسانسور‌ها و خارج از سرویس بودن آن‌ها سبب به سختی افتادن ۱۲۰ خانوار این دو مجتمع شده بود و آن‌ها اظهار داشتند از ترس گرفتار شدن در آسانسور‌هایی که بین طبقات می‌ماند باید از مسیر سخت راه پله‌ها عبور کنند.

اهالی همچنین از مسیر نامناسب و دشوار دسترسی به این مجتمع‌های مسکونی هم گفتند و اضافه کردند: با وجود نامه نگاری‌های یکساله به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی کار اصلاح و آسفالت معابر همچنان نیمه کاره مانده است و مخاطرات بی شماری را برای اهالی رقم زده است.

با دیدن و شنیدن مشکلات اهالی این دو مجتمع با متولیان این واحد‌های مسکونی تماس گرفتیم و از اطهری معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواستیم تا از نزدیک با دغدغه‌های اهالی آشنا شود.

اطهری ضمن شنیدن درد و دل اهالی برای حل شدن فوری مشکل آسانسور‌ها و آسفالت معابر قول مساعد داد و ضمن عذرخواهی از اهالی به جهت مسایل ایجاد شده به آن‌ها وعده داد تمامی مشکلات برطرف خواهد شد.

حضورسریع تعمیرکاران آسانسور و ماشین آلات راهسازی برای اصلاح معابر و مشکلات ساکنین این مجتمع‌ها نکته جالبی بود که به آن برخوردیم.

در روز تهیه گزارش مشکل یکساله آسانسور این مجتمع‌ها حل و قرار شده تا یکماه آینده نیز معابر آسفالت شوند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.