سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران:

احداث انبار‌های جدید نفت و مخازن ذخیره‌سازی فرآورده‌های نفتی در اولویت قرار گیرد

سالاری بر اهمیت احداث انبار‌های جدید نفت و مخازن ذخیره‌سازی فرآورده‌های نفتی، به عنوان مأموریت جدید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تأکید کرد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، جلیل سالاری مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در نشست با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، ضمن گفت و گو و تبادل‌نظر در زمینه مسائل مربوط به برنامه‌ریزی و تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی با مدیران و مسئولان این شرکت، بر اهمیت احداث انبار‌های جدید نفت و مخازن ذخیره‌سازی فرآورده‌های نفتی به‌ عنوان مأموریت‌های جدید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تأکید کرد.

او گفت: امروز صندلی خدمت به مردم، در اختیار ماست و به آن تعهد داریم و تلاش می‌کنیم افزون بر تأمین سوخت هموطنان در سراسر کشور، با تأمین به‌موقع سوخت نیروگاه‌ها، چراغ هیچ خانه‌ای خاموش نباشد.

وی همچنین به اهمیت جایگاه سرمایه انسانی اشاره کرد و افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های دقیق، زمینه ورود جوانان را برای تصدی مدیریت‌ها فراهم کنیم.

در این نشست، کرامت ویس‌کرمی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران ضمن تشریح عملکرد شرکت در حوزه‌های مختلف، به نقش مهم نیروی انسانی در پیشبرد اهداف شرکت اشاره کرد و از نیروی انسانی به‌عنوان اصلی‌ترین سرمایه سازمانی در شرکت ملی پخش نام برد.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.