سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت علوم پزشکی خراسان شمالی خبرداد ؛

اهدای ۳ هزار آب معدنی و آب میوه به مدافعان سلامت

اسدی گفت: اتاق اصناف بجنورد به منظور قدردانی از مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با کووید۱۹، ۲ هزار بطری آب معدنی و هزار قوطی آبمیوه به دانشگاه اهدا کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   مهدی اسدی سرپرست سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت علوم پزشکی خراسان شمالی  گفت : با ادامه بیماری کرونا جهت تامین تجهیزات و اقلام پزشکی به کمک نیکوکاران و خیران نیاز داریم.

اسدی بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون نذورات و هدایای نقدی و غیرنقدی مختلفی از جمله کپسول اکسیژن، اقلام مصرفی پزشکی، ویلچر و ... از سوی خیرین بزرگوار به دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اهدا شده است.


بیشتر بخوانید 


او عنوان کرد: خیران و افرادی که می‌خواهند در نجات جان انسان‌ها سهیم باشند می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۶۰۰۰۳۰۰۳۰۰ و یا شماره کارت مجازی ۰۹۶۶، ۰۰۰۹، ۶۳۷۰، ۵۸۹۴ در بانک رفاه کارگران واریز کنند.

او ادامه داد: خیران می‌توانند کمک‌های غیر نقدی را نیز به آدرس بجنورد، بلوار دولت، ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی، اداره سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه و کد پستی ۹۴۱۴۹۷۵۵۱۶ ارسال کنند.

او افزود: لیست کامل اقلام مورد نیاز بیمارستان‌های استان و حدود قیمت آن‌ها در صفحه اداره سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت در وب سایت دانشگاه به آدرس https://b۲n.ir/w۸۹۳۱۶ قرار داده شده است.

انتهای پیام/ه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.