سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با تاکید نماینده مردم شهرستان‌ بیرجند؛

ساخت بیمارستان خوسف سرعت گیرد

خسروی بر سرعت بخشی در ساخت بیمارستان خوسف تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، خسروی نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: با معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیدار و در خصوص تسریع و سرعت بخشی در ساخت بیمارستان خوسف گفتگو کردم.

او افزود: در این دیدار مدیران وزارت بهداشت و بنیاد برکت و معاون دانشگاه علوم پزشکی حضور داشتند و آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی و اعتبارات مورد نیاز بیمارستان خوسف مورد بررسی قرار گرفت.

خسروی با اشاره به طولانی شدن روند ساخت بیمارستان خوسف، اظهار کرد: حدود ۱۰ سال است از احداث این بیمارستان می‌گذرد، اما همچنان خاک می‌خورد، علوم پزشکی و فرمانداری پیگیری کنند تا هرچه زودتر پروژه به سرانجام برسد.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اعتباری در بودجه امسال مجلس در اختیار نماینده گذاشته شد که ۱۵ میلیارد تومان است و فقط باید در پروژه‌هایی که ردیف ملی دارند هزینه شود، گفت: مسکن و شهرسازی و دانشگاه علوم پزشکی دو دستگاهی هستند که ردیف ملی دارند و از این طریق مبلغ دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برای بخش درمان و یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به بخش بنیاد مسکن خوسف اختصاص یافته است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.