سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر مخابرات منطقه خوزستان:

مخابرات خوزستان بیش از ۱۰۰ هزار مشترک اینترنت پرسرعت دارد

فلاح زاده گفت: درحال حاضر بیش از ۱۰۰ هزار مشترک اینترنت پرسرعت فعال از بستر دیتای مخابرات در سطح استان خوزستان استفاده می‌کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: شیوع بیماری کرونا و رواج فعالیت‌های اقتصادی در فضای مجازی و همچنین آموزش‌ها در سطح و مقاطع مختلف سبب مصرف روز افزون دیتا و اینترنت شده است.

او با اشاره به اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های انجام شده برای تقویت و توسعه زیرساخت‌های دیتای اینترنت در خوزستان که سبب ارائه اینترنت با کیفیت بالاتری به مشترکان شده است، افزود: حجم مصرفی اینترنت روزانه در حال حاضر بطور چشمگیری افزایش یافته است هم اکنون بیش از ۱۰۰ هزار مشترک اینترنت پرسرعت فعال از بستر دیتای مخابرات در سطح استان استفاده می‌کنند.

فلاح زاده با بیان اینکه مصرف دیتا در مقایسه با مدت مشابه پارسال رشد قابل توجهی نشان می‌دهد که این شاخص نشان دهنده تلاش مضاعف همکاران ما در مخابرات منطقه خوزستان به منظور ارائه خدمات با کیفیت و بهتری را به هم استانی‌ها است، اظهار داشت: تسهیلگری برای دستیابی مشترکان به محصولات و سرویس‌های مخابراتی از وظایف ذاتی ما محسوب می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: میزان حجم مصرفی اینترنت روزانه در شرایط فعلی به دلیل استفاده بیشتر مشترکان به ویژه دانشجویان و دانش آموزان و آحاد مردم برای بهره گیری از آموزش‌های آنلاین و مجازی، انجام امورات و کار‌های غیرحضوری و مبتنی بر دیتا با توجه به در پیش بودن سال تحصیلی جدید رو به افزایش است.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان با اشاره به اینکه همسو با دیجیتالی شدن برنامه‌های زندگی هر چه پیشتر می‌رویم، نیاز مشتریان به سرویس‌ها و تکنولوژی‌های مخابراتی بیشتر می‌شود، بیان داشت: هدف این مجموعه ارائه به موقع خدمات و سرویس‌های مخابراتی با کیفیت و کارشناسی شده است و همواره برای تحقق آن‌ها از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۱۸ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
لطفا گزارشی هم از میزان خرابی های تلفن ثابت در خوزستان تهیه کنید. اکثر خرابی علیرغم پیگیری های متعدد آنقدر دیر رفع می شوند که هزینه مشترکین اینترنت پر سرعت به هدر رفته و هیچگونه استفاده ای از این اینترنت نمی توانند بکنند و کسی هم جوابگوی هزینه هایی که بابت شارژ اینترنت شده ولی استفاده ای نشده نیست.
باشگاه خبرنگاران اهواز
۱۶:۴۴ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
سلام، حتما پیگیری میشه/ ممنون از اطلاع رسانی شما