سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهبودی سه بیمار دچار درگیری ۹۰ درصدی ریه در شیراز

رئیس بیمارستان شهید دکتر فقیهی شیراز گفت: با عنایت به فضل خداوند و تلاش کادر درمان این بیمارستان، سه بیمار که با درگیری ۹۰ درصدی ریه در این مرکز درمانی بستری بودند، کرونا را شکست داده و بهبود یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید محمدکاظم تدین رئیس بیمارستان شهید دکتر فقیهی شیراز گفت: به واسطه تفضل خداوند و با تلاش کادر درمان بیمارستان، یک خانم که در هفته بیست و نهم بارداری قرار داشت، یک خانم ۶۰ ساله و یک مرد ۹۰ ساله، که به دلیل درگیری ۹۰ درصدی ریه، در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بودند، بهبود یافتند.

اوبا یادآوری اینکه هر سه بیمار ذکر شده، تا مرحله لوله‌گذاری و اتصال به دستگاه تنفس مصنوعی نیز پیش رفته بودند، هر سه این بیماران کاملا درمان شده و با حال عمومی خوب، از بیمارستان ترخیص شدند.

تدین از تلاش تمام پزشکان، پرستاران و کادر درمانی که برای ارایه خدمت به بیماران به ویژه در بحران شیوع کروناویروس فداکاری کردند، قدردانی و اضافه کرد: در این روز‌های سخت که بیماری کووید۱۹ روزانه سبب جان باختن تعداد زیادی از بیماران مبتلا به کرونا می‌شود، شنیدن خبر بهبودی و درمان بیماران، باعث افزایش امید در جامعه می‌شود و نشان دهنده ایثار و فداکاری کارکنان حوزه سلامت است.

تدین، رئیس بیمارستان شهید فقیهی شیراز ابراز امیدواری کرد مردم استان همچنان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، برای حفظ جان خود، خانواده و اطرافیان، خطر ابتلا به کرونا را جدی بگیرند و در مسیر سخت مقابله با این اپیدمی، همراه و یاور مدافعان سلامت باشند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۵۱ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
خدایاشکرت خداقوت مدافعان سلامت