سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید بازرسان وزارت آموزش و پرورش از مدارس اهواز

بازرسان وزارت آموزش و پرورش از پروژه مهر ۱۴۰۰ مدارس ناحیه ۴ اهواز بازدید کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، طباطبایی معاون مدیرکل دبستان و پیش دبستانی وزارت آموزش و پرورش و ترابی کارشناس ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش با همراهی علی فر معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خوزستان، موسوی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان با هدف پروژه مهر ۱۴۰۰ از مدارس ناحیه ۴ اهواز بازدید میدانی کرد.

یاسین معتوکی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز گفت: پروژه مهر در آموزش و پرورش هر ساله با هدف آماده سازی فضا‌های آموزشی و ایجاد شرایط مطلوب برای ورود دانش آموزان به مدارس اجرا می‌شود در بازدید بازرسان وزارت آموزش و پرورش و همچنین بازرسان استانی، مدارس آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در اجرای کیفی پروژه مهر و بازگشایی مدارس، آمادگی کامل جهت آغاز سال تحصیلی جدید را دارند.

او با اشاره به برخورداری کلیه دانش آموزان در دوره‌های مختلف تحصیلی از فرصت برابر و دسترسی به آموزش، افزود: استفاده از بستر شبکه آموزشی دانش آموزی (شاد) برای آموزش غیر حضوری توسط مدیران و معلمان در کلیه مقاطع تحصیلی لازم است.

معتوکی ادامه داد: آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز با استفاده از ظرفیت و توانمندی‌های موجود، برنامه ریزی‌های منظم و مستمر، تلاش، وحدت و همدلی همکاران حوزه ستادی و مدارس موفقیت‌های چشمگیری را در عرصه‌های مختلف علمی، آموزشی، پرورشی، فرهنگی، هنری و ورزشی کسب کرده است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.