سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاضی زاده هاشمی مطرح کرد؛

ویلچر با استاندارد جهانی در کشور تولید نمی‌شود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: متاسفانه کارخانه‌ای که ویلچر مناسب و با استاندارد جهانی تولید کند، نداریم.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه بازدید آسایشگاه جانبازان ثارالله در جمع خبرنگاران اظهار کرد: لازم بود که به دیدار جانبازان بیایم تا هم باب آشنایی باشد و هم بتوانیم دردِ دل‌های آن‌ها را بشنویم، هرچند که این آشنایی از گذشته نیز وجود داشت.

وی ادامه داد: این عزیزان مشکلاتی از جمله سخت بودن تردد و سکونت دارند که ما پیگیری خواهیم کرد تا بتوانیم آن‌ها را رفع کنیم. ما حتما به این آسایشگاه رسیدگی فوری خواهیم کرد، اما باید شرایط برای همه جانبازان کشور مناسب باشد و اصل ارائه خدمات باید مبتنی بر عدالت باشد و همه از آن برخوردار باشند.

قاضی زاده هاشمی درباره مشکلاتی از جمله نداشتن ویلچر مناسب برای جانبازان گفت: متاسفانه کارخانه ای که ویلچر مناسب و با استاندارد جهانی تولید کند نداریم. یکی از برنامه های ما این است که قرارداد خود را با شرکت‌های ساخت ویلچر مربوط به بخش خصوصی، اصلاح کنیم و در کوتاه مدت هم باید با مجوز دولت ویلچر مناسب وارد کنیم و مجوز‌های لازم هم در این رابطه در اسرع وقت صادر شوند.

وی بیان کرد:کمیسیون‌ها پزشکی هستندو بنیاد شهید به هیچ وجه نباید در آن‌ها دخالت کند و از اختیارات بنیاد نیست و متخصصان باید براساس چیزی که قانون گفته عمل کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۰۶ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
ویلچرخیلی گران شده...باید یارانه بدن.تا قشر نیازمند به ویلچربتونن تهیه کنن