سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی داروخانه بیمارستان بی بی حکیمه گچساران توسط بخش دولتی

سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: داروخانه بیمارستان بی بی حکیمه شهرستان گچساران راه اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، رحمت اله افشار سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در بازدید از داروخانه‌های گچساران گفت: داروخانه بیمارستان بی بی حکیمه با توجه با مشارکت نکردن بخش خصوصی توسط بخش دولتی راه اندازی می‌شود.

افشار افزود: با توجه به اهمیت موضوع و نیاز  بیمارستان بی بی حکیمه  به داروخانه و فاصله آن با مرکز شهر و داروخانه‌ های شبانه روزی راه اندازی داروخانه در این بیمارستان در دستور معاونت غذا و دارو قرار گرفت.

او با بیان اینکه داروخانه با همکاری بیمارستان راه اندازی و نیرو و دکتر داروساز هم از طریق دانشگاه تامین می‌شود، اضافه کرد: بیمارستان تخصصی مادر و کودک بی بی حکیمه تنها بیمارستان تخصصی استان است که داروخانه ندارد و  راه اندازی داروخانه در این بیمارستان ضروری است.

افشار با بیان اینکه در حال حاضر هیچ گونه کمبود دارویی در استان نداریم گفت: دارو‌هایی کرونایی به اندازه کافی در داروخانه‌های استان موجود است.

او افزود: داروی آمفوتریسین بی داروی بیماری قارچ سیاه با وجود کمیاب بودن، اما به اندازی کافی در داروخانه‌های استان موجود است.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.