سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ثبت نام واکسیناسیون خانواده کادر درمان

ثبت نام اعضای خانواده کادر درمان برای واکسیناسیون کرونا آغاز شد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد از هم‌اکنون افراد ۱۸ سال به بالا از خانواده پزشکان و پرستاران سراسر کشور که کد ملی آن‌ها در اختیار مرکز فناوری اطلاعات وزارت بهداشت قرار گرفته می‌توانند با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir بلافاصله محل و زمان تزریق واکسن را انتخاب کنند.

در اعلام مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت بیان شد: اگر اعضای خانواده هریک از پزشکان یا پرستاران قادر به ورود به سامانه salamat.gov.ir نبودند، با مراجعه به سایت سازمان نظام پزشکی/پرستاری اطلاعات خانواده خود را تکمیل کنند.

 چند روز پس از انجام این فرآیند، قادر به ثبت‌نام از طریق سامانه نوبت‌دهی واکسن خواهند بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۱۶ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
دروغ....فقط برای ژست وپز دادنه.از روزیکه اعلام کردن ب هیچ وجح محقق نشده..
Arefe
۰۲:۲۸ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
سایت نظام پرستاری ک اصلا بعد از وارد کردن اطلاعات خانواده درجه یک کار نمیده و الان بیشتر از یک ماهه الکی این تیتر رو زدن ک واکسیناسیون خانواده پرستاران و هیییچ خبری هم نیست و ی سایت خراب گذاشتن فقط نمیدونم با چه رویی الکی میگن سایت باز شدو این وضعیتو داره سایتشون
حميد
۱۵:۳۳ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
با سلام به كليه همكارانم در بيمارستان هاي و مراكز درماني كشور به اطلاع ميرسانم كه چرا براي اعضائ خانواده پزشكان و پرستاران باز ميشود ولي براي ما كه كارمندهاي اداري و پشتيباني و خدماتي مراكز درماني هستيم ، باز نشده است؟؟
آيا ما جزو پرسنل كادر درمان حساب نميشويم و فقط پزشكان و پرستاران جزو كادر درمان هستند . اگر ما كه در قسمت هاي اداري و پشتيباني و خدماتي بيمارستان كار ميكنيم ؛ جزو كادر درمان حساب نميشويم ؟؟؟؟ جزو كدام گروه هستيم .