سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قطر: منزوی یا تحریم کردن افغانستان راه حل نیست

وزیر امور خارجه قطر در سخنانی گفت: موضع ما آن است که نمی‌توان افغانستان را به علت آنکه طالبان قدرت را در دست گرفته است، منزوی یا تحریم کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، وزیر امور خارجه قطر در نشست مشترک خبری با همتای اسپانیایی اش در دوحه گفت: درباره روابط دو جانبه قطر و اسپانیا و همکاری نزدیک در زمینه‌های مختلف گفتگو کردیم. همه مسائل منطقه‌ای و در صدر آن‌ها تحولات افغانستان را در این دیدار بررسی کردیم. در گفتگو‌ها با وزیر امور خارجه اسپانیا بر اهمیت آزادی تردد به افغانستان تاکید کردم.

او افزود: تلاش‌های بین المللی برای کمک به ملت افغانستان باید بسیج شود. بر موضع پایدار خودمان در مسئله فلسطین و لزوم دستیابی ملت فلسطین به همه حقوق آن تاکید می‌کنیم.

وزیر امور خارجه اسپانیا نیز در نشست مشترک خبری با همتای قطری اش در دوحه گفت: از نقش قطر در افغانستان و عملیات تخلیه از کابل تشکر می‌کنیم. نگران اوضاع سیاسی و اقتصادی فعلی در افغانستان هستیم.

وزیر امور خارجه قطر هم گفت: موضع ما آن است که نمی‌توان افغانستان را به علت آنکه طالبان قدرت را در دست گرفته است، منزوی یا تحریم کرد. منزوی یا تحریم کردن افغانستان راه حل نیست و همه را به گفتگو با افغان‌ها دعوت می‌کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۵۹ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
فقط نون وغذابه مردم افغان باید رسید همین قطرعربستان پاکستان امریکا این طالبان رابه مردم بیچاره افغانستان تحمیل کردن