سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رتبه نخست واکسیناسیون کرونا در آذربایجان غربی به مهاباد رسید

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهاباد گفت: مهاباد رتبه نخست آذربایجان غربی از لحاظ جمعیت در تزریق واکسیناسیون کرونا را به خود اختصاص داده است.

سلیمان پاکزاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  اظهار کرد: رتبه نخست واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی براساس میزان جمعیت هدف در اختیار این شهرستان قرار دارد.

پاکزاد افزود: از ابتدای طرح واکسیناسیون سراسری کرونا تاکنون بالای ۵۰ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال این شهرستان حداقل یک دز واکسن را دریافت کرده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهاباد اضافه کرد: آخرین رکورد تزریق واکسن کرونا در این شهرستان ۵ هزار دز است و در تلاش هستیم با اضافه کردن تعداد پایگاه‌ها و ساعات تزریق به رکورد هفت هزار دز در یک روز کاری برسیم.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۳ پایگاه تجمیعی واکسیناسیون در سطح شهر مهاباد فعال است، ادامه داد: ۴ پایگاه موقت دیگر به همراه افزایش غرفه‌های پایگاه خودرویی موجب شده است طرح واکسیناسیون در این شهرستان شتاب بسیار خوبی به خود بگیرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه واکسن کافی و مورد نیاز برای تزریق شهروندان موجود است، اذعان کرد: شهروندان واجد شرایط و مشمول دریافت واکسن کرونا در سریع‌ترین زمان ممکن باید نسبت به تزریق واکسن خود اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: افراد بالای ۴۵ سال و افراد فراخوانده شده اولویت دار که تاکنون برای دریافت دز اول واکسن خود مراجعه نکرده اند باید در اسرع وقت با ثبت نام در سامانه https://vaccine.salamat.gov.ir/login و پس از دریافت پیامک، نسبت به تعیین زمان و مکان تزریق واکسن خود اقدام کنند.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.