سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی وخیم شدن حال یکی از ۴ اسیر فلسطینی رخ داد؛

تشدید درگیری میان فلسطینی‌ها و صهیونیست‌ها در کرانه باختری

در پی انتشار خبر‌هایی از شکنجه و آزار زکریا الزبیدی و انتقال او به بیمارستان درگیری‌ میان صهیونیست‌ها و جوانان فلسطینی در کرانه باختری شدت گرفت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المنار گزارش داد: پس از انتشار خبر‌هایی از وخیم شدن حال «زکریا زبیدی» یکی از چهار اسیر بازداشت شده فلسطینی که از زندان جلبوع فرار کرده بودند، نظامیان صهیونیست و جوانان فلسطینی در کرانه باختری اشغالی رود اردن به شدت با هم درگیر شدند.

منابع بیمارستانی گفتند ده‌ها فلسطینی هنگام تظاهرات و درگیری‌ها در مناطق مختلف کرانه باختری زخمی شدند ضمن آنکه از فلسطینیان دعوت شده است به حال آماده باش عمومی در آیند.

کانال تلگرامی خبرگزاری مطبوعات فلسطین نوشت: نظامیان صهیونیست صبح امروز ۱۳ شهروند، از جمله چند آزاده را در شهرک‌های مختلف کرانه باختری و قدس، بازداشت کردند.

تظاهرات و راهپیمایی‌ها در تعدادی از مناطق کرانه باختری از ظهر دیروز برای ابراز همبستگی با اسیران در زندان‌های اشغالگران و در مخالفت با سرکوب اسیران آغاز شده بود.

در همین حال، شاهدان از تیراندازی افراد مسلح فلسطینی به سوی یک ایست و بازرسی نظامی نیرو‌های ارتش رژیم صهیونیستی در شمال کرانه باختری رود اردن خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری آناتولی از جنین، شاهدان گفتند مهاجمان مسلح فلسطینی شامگاه دوشنبه به طرف ایست و بازرسی الجلمه نظامیان صهیونیست در جنین تیراندازی کردند.

به گفته شاهدان‏، نظامیان صهیونیستی هم اقدام به تیراندازی متقابل کردند و صدای تبادل آتش و تیراندازی شنیده شد.

شاهدان افزودند: فلسطینی‌ها به سمت ایست و بازرسی نظامیان صهیونیستی بمب‌های دست ساز هم پرتاب کردند. درباره جزئیات این درگیری و تبادل آتش و تلفات آن گزارشی منتشر نشده است.

تیراندازی پس از آن صورت گرفت که شهروندان فلسطینی ساکن جنین در اعتراض و محکومیت اقدام رژیم صهیونیستی در شکنجه و آزار زکریا الزبیدی و انتقال او به بیمارستان (یکی از چهار اسیر عملیات تونل آزادی که مجددا توسط رژیم صهیونیستی بازداشت شد) دوشنبه شب در جنین تظاهرات کردند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.