سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح افزایش بهره وری موقوفات کشور

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: برنامه ریزی برای افزایش بهره وری موقوفات کشور از برنامه‌های این سازمان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، حجت الاسلام  والمسلمین خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در بازدید از موقوفات شهر مراغه گفت: با هدف افزایش بهره وری و سازماندهی موقوفات کشور معاونت بهره وری در این سازمان ایجاد شد.

او  خاطرنشان کرد: با اجرای طرح بهره وری موقوفات احیا و نیت واقفین به خوبی محقق خواهد شد.

او اضافه کرد: آذربایجان شرقی و مراغه، بیشترین باغ موقوفه را دارند و اجرای طرح بهره وری موجب احیای این باغ‌ها، ایجاد اشتغال تولید و درآمد برای امور خیریه می‌شود.

او گفت: برای افزایش بهره وری، در سفر‌های استانی موقوفات از نظر حقوقی و عمل به نیات واقف بررسی و دستور‌های لازم صادر می‌شود.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت:برنامه ریزی برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، همکاری با دولت برای تحقق طرح مسکن ملی و حمایت از تولید ملی برنامه‌های این سازمان برای تولید و اشتغال در کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین خاموشی با بیان اینکه از شرکت‌های دانش بنیان برای بومی سازی دانش از محل درآمد موقوفات حمایت مالی می‌شود افزود: هم اکنون از ۳۵ شرکت دانش بنیان فعال در تولید ملی، اشتغال و تجاری سازی حمایت می‌شود.

او گفت: این سازمان در رزمایش چهاردهم شمیم حسینی ۲۰۰ هزار بسته معیشتی در کشور توزیع کرد.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در سفر به مراغه از ۳ موقوفه این شهرستان بازدید و دستور احیای این موقوفات را صادر کرد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.