سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شورای شهر باوج رامهرمز:

شهردار باوج به زودی مشخص می‌شود

آشنا گفت: مجوز تاسیس شهرداری شهر باوج طی دو روز اخیر به فرمانداری رامهرمز رسید و به زودی شهردار انتخاب می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اسکندر آشنا رئیس شورای شهر باوج رامهرمز گفت: اعضای شورای شهر باوج از روز اول آغاز رسمی شروع کارشان، مرتبا هر روز جلسه برگزار کرد و حتی یک روز حدود ۲۲ ساعت گزینه‌های انتخاب شهردار را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

او افزود: گزینه‌های شهرداری باوج زیاد بودند و ما به دلیل رشد و خودباوری جوانان و تحصیلکرد‌های بومی سعی کردیم از پتانسیل افراد بومی استفاده کنیم که حواشی زیاد بود و ما به گزینه‌های دیگر و غیر بومی هم فکر کردیم.

آشنا با بیان اینکه ملاک و معیار انتخاب اعضای شورای شهر برای شهرداری، تعهد، تخصص و بومی گرایی است، بیان داشت: ما به تک تک گزینه‌ها اعلام کردیم که شهردار پروازی نمی‌خواهیم شهردار باید در شهر باوج سکونت داشته باشد یا تا شعاع معینی در رفت و آمد باشد.

رئیس شورای شهر باوج رامهرمز تصریح کرد: تا این لحظه هیچ گزینه‌ای از سوی افراد ذی نفوذ و یا مسئولی به شورای شهر تحمیل نشده است، ما مصمم هستیم نگاه و تصمیم فقط شورایی باشد و شهردار تحمیلی نزد شورا و مجموعه شهرداری قطعا جایگاهی نخواهد داشت، چون ما ۴ سال باید پاسخگوی مردم و وجدان خود باشیم.

این مقام مسئول ادامه داد: مجوز تاسیس شهرداری شهر باوج طی دو روز اخیر به فرمانداری رسید و فرماندار تا پایان هفته برای انتخاب شهردار به اعضای شورا فرصت داد که آخرین تصمیم خود را بگیریم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.