سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خبرداد؛

احداث بیش از ۶۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

الهی راد گفت: هم اکنون ۶۶۱ واحد مسکونی از محل تفاهم نامه‌های منعقد شده با دستگاه‌ها برای مددجویان در حال احداث است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه چهار تفاهم نامه با بنیاد مستضعفان، سپاه، شرکت گلرنگ و موسسه خیریه وفاق سبز علوی برای احداث مسکن مددجویان استان منعقد شده است، گفت: این واحد‌ها ویژه برای مددجویان روستایی ساخته و تحویل داده می‌شود.

الهی راد افزود: از محل تفاهم نامه با بنیاد مستضعفان، ساخت ۴۰۱ واحد مسکونی برای مددجویان شهرستان مانه و سملقان آغاز شده است.


بیشتر بخوانید


او اظهار کرد: برای ساخت واحد‌های مسکونی ۴۵ میلیون تومان بلاعوض از محل منابع سپاه، ۳۵ میلیون تومان بلاعوض از محل منابع کمیته امداد و تسهیلات قرض الحسنه بانکی پیش بینی شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی تصریح کرد: از محل تفاهم نامه با سپاه نیز ۲۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان سراسر استان قرار است احداث شود که هم اکنون اقدامات اولیه در این زمینه در حال انجام است.

الهی راد در خصوص تفاهم نامه با خیریه وفاق سبز علوی نیز، گفت: در این بخش نیز ساخت ۱۰ واحد مسکونی خاصه برای روستای پیربز از توابع شهرستان بجنورد پیش بینی شده است که به ازای هر واحد، ۲۰ میلیون تومان موسسه خیریه به صورت بلاعوض هزینه می‌کند و باقی مانده اعتبارات نیز از محل کمک‌های کمیته امداد و تسهیلات قرض الحسنه بانکی و آورده مددجویان تامین می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: با مشارکت شرکت گلرنگ نیز ساخت ۵۰ واحد مسکونی پیش بینی شده است که این شرکت متعهد کمک یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی برای ساخت مسکن محرومان روستایی استان است.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.