سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۵۰ مبتلای جدید در فهرست کرونایی امروز سیستان و بلوچستان

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در شبانه روز گذشته ۲۵۰ نفر مبتلا به ویروس کرونا در سه دانشگاه علوم پزشکی سیستان و بلوچستان شناسایی شدند.

دکتر عباسی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: تعداد موارد مثبت آزمایشگاهی مبتلایان به کرونا در سیستان و بلوچستان به ۱۲ هزار و ۱۳۲ نفر رسید.

دکتر عباسی افزود: در شبانه روز گذشته یک نفر از بیماران مبتلا به این ویروس فوت این عزیز، کرد و تعداد کل موارد فوت با نتیجه مثبت آزمایشگاهی به دو هزار و ۵۰۳ نفر رسید.

در حال حاضر ۳۱۷ نفر از بیماران با علایم تنفسی در مراکز درمانی بستری هستند، که از این تعداد ۹۰ نفر بر اساس معیار‌های آزمایشگاهی به بیماری کووید-۱۹ مبتلا هستند.

وی تاکید کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۱ نفر هم از بیماران تنفسی با حال عمومی مناسب از مراکز درمانی ترخیص شدند.

وی با اشاره به جهش‌های اجتناب ناپذیر ویروس و با توجه به میزان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در اماکن عمومی و تحرکات اجتماعی در استان، گفت: به احتمال زیاد در مدت زمان ۲ تا ۳ ماه آینده مجددا وارد موج بعدی همه‌گیری کرونا خواهیم شد.

وی تاکید کرد: این فاصله زمانی ۲ الی سه ماهه فرصت مناسبی است تا با افزایش پوشش واکسیناسیون، تعداد ابتلا، بستری و فوت را در موج بعدی کاهش دهیم.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.