سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگاهی به عملیات‌های آتش نشانی اهواز طی دیروز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز عملیات‌های انجام شده اطفاء حریق و امداد و نجات طی دیروز را تشریح کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۱۴ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز اشاره کرد و گفت: آتش سوزی در حیاط قهوه خانه در منطقه زویه و حریق فضای سبز در مسیر جاده ساحلی جنب پارک لاله مهار شدند.

او با اشاره به اطفاء حریق منزل مسکونی در منطقه گلستان خیابان فرهنگ به علت اتصال برق کولر دوتیکه افزود: آتش نشانان حریق فضای سبز در مسیر ساحلی غربی، کنتور برق در مناطق کیانپارس، بلوار خلیج فارس و تیر برق در منطقه پردیس را با موفقیت کهار کردند.

قنبری به واژگونی یک دستگاه ام وی ام در مسیر ساحلی غربی به سمت پارک قوری اشاره کرد و بیان داشت: این حادثه آسیب جانی نداشت و آتش نشانان پس از پاکسازی مسیر از بقایای بجا مانده از تصادف خودرو را به حاشیه امن مسیر منتقل کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به اعزام آتش نشانان به منطقه عین ۲ خیابان ۸ غربی اشاره و تصریح کرد: آتش نشانان ۲ کارگر ساختمانی را که بر روی پشت بام ساختمان ۲ طبقه دچار برق گرفتگی و سوختگی شده بودند به پایین منتقل کردند و به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

این مقام مسئول ادامه داد: تیم امداد آبی ساحلی سازمان جسد یک مرد ۴۰ساله را از رودخانه کارون در مسیر جاده ساحلی شرقی زیر پل پنجم خارج کردند، همچنین آتش نشانان در حادثه نشت گاز مسکونی در منطقه آریاشهر با ایمن سازی محل نشت گاز را برطرف نمودند.

قنبری اظهار داشت: آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین در اماکن مسکونی در مناطق عامری، کوی صادقیه و عملیات نجات کابین آسانسور در خیابان کمپانی ۳ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.