سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالان حقوق بشری سفارت رژیم صهیونیستی در واشنگتن را «قاشق» باران کردند+فیلم

فعالان حقوق بشر در اعلام همبستگی با اسرای فلسطینی صدها قاشق به سمت سفارت رژیم صهیونیستی در واشنگتن پرتاب کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رِدیت، صد‌ها فعال حقوق بشر در اعتراض به اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در مقابل فلسطینی‌ها و با هدف اعلام همبستگی با اسرای فلسطینی با پرتاب ۴۶۵ قاشق مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در واشنگتن، این رژیم را به سخره گرفتند.

چندی پیش ۶ اسیر فلسطینی با قاشق توانستند در زندان فوق امنیتی «جلبوع» تونلی حفر کنند و خود را از اسارت نجات دهند. بعد از گذشت چند روز نظامیان صهیونیست توانستند ۴ تن از این اسرا را دوباره بازداشت کنند و به زندان بازگردانند. با این حال مرکز حمایت از حقوق بشر در  نامه‌ای از کمیته بین المللی صلیب سرخ خواست به نقش و مسئولیت خود در تضمین اینکه افرادی (اسرایی) که دوباره دستگیر شده اند، مورد مجازات و شکنجه شدیدتری نسبت به قبل از زمان فرارشان از زندان جلبوع قرار نگیرند، عمل کند و اینکه اقدام به فرار این اسرا نباید عامل و بهانه‌ای برای تشدید مجازات و شکنجه زندانبانان رژیم صهیونیستی علیه آنان تلقی شود.

این مرکز تاکید کرد سیاستی که نظامیان اشغالگر در برخورد با اسرا و زندانیان فلسطینی در پیش می‌گیرد آنان را وادار می‌کند تا به هر طریق به فکر آزادی باشند. در واقع آزادی هدفی است که همه اسیران و زندانیان فلسطینی در زندان‌های رژیم اشغالگر برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۰۵ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
تخم مرغ ۶۰ تومان ماست ۵۰ گرانیها سر به فلک کشیده
ناشناس
۲۱:۰۳ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
اگر این قاشق ها در ایران بود کلی قیمتش بود و می شد با فروش و حراج آنها کلی روغن وبرنج و شکر و تخم مرغ خرید و به بدن زد!! حیف!!
ناشناس
۲۰:۴۶ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
پس كو ادم هاش؟ فقط قاشق ها رو چرا نشون دادين تو ويديو