سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شافعیان: تلاش می‌کنیم با تمام قدرت در مسابقات هندبال آسیا شرکت کنیم

مشاور فنی تیم ملی هندبال بانوان ایران درباره رقابت‌های قهرمانی آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون هندبال، نشمین شافعیان، مشاورفنی تیم ملی هندبال بانوان قبل از عزیمت به اردن برای حضور در مسابقات هندبال قهرمانی بانوان آسیا گفت: بچه‌ها از لحاظ روحی، روانی و انگیزشی در سطح بالایی قرار دارند. امیدوارم همین شرایط در اردن نیز ادامه داشته باشد و بازیکنان بتوانند عملکرد بسیار خوبی از لحاظ تکنیکی، تاکتیکی و فنی علی رغم همه فشار‌ها داشته باشند.

وی با بیان اینکه یکی از بازیکنان مصدوم است و امیدواریم به بازی‌ها برسد، افزود: فردا یک جلسه تمرین خواهیم داشت تا بچه‌ها ریکاوری و برای بازی اول آماده شوند.

شافعیان درباره بازی نخست تیم ملی ایران با ژاپن در این رقابت‌ها گفت: تیم ژاپن نایب قهرمان آسیا است. دیدار مقابل یکی از قدرت‌های هندبال آسیا بیشتر حکم یک بازی دوستانه برای ما خواهد داشت. هدف اصلی ما در این مسابقه این است که برای بازی‌های بعدی آنالیز نشویم و از همه مهمتر بازیکنان مصدوم نشوند.

مشاور فنی تیم ملی هندبال بانوان با اشاره به انصراف تیم ملی قطر از حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و تهدید سهمیه شش تیمی مسابقات جهانی ادامه داد: در حال حاضر سهمیه آسیا از مسابقات جهانی ۵ تیم شده و این امر کار را برای ما سخت می‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.