سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح نظارتی لوازم التحریر ویژه آغاز سال تحصیلی درمشهد

کارشناس مسئول بازرسی سازمان صمت خراسان رضوی گفت: طرح یک ماهه نظارتی لوازم التحریر و نوشت افزار ویژه آغاز سال تحصیلی جدید در مشهد اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، بخشعلی بیاتی قله زو کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در آستانه ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید، تقاضا برای خرید لوازم‌التحریر و دیگر لوازم مربوطه افزایش می‌یابد و در همین راستا طرح نظارتی ویژه لوازم التحریر و نوشت افزار از ۱۵ شهریورآغاز شده و تا ۱۵ مهرماه امسال ادامه خواهد داشت.


بیشتر بخوانید


او افزود: این طرح باهدف جلوگیری از کمبود عرضه و یا افزایش غیر منطقی قیمت کالای مورد نظر با هماهنگی دیگر دستگاه‌های ذیربط آغاز شده و نظارت بر تامین و توزیع لوازم‌التحریر باکیفیت، ممانعت از فروش لوازم‌التحریرخارجی و بدون استاندارد از جمله اقدامات در اجرای طرح نظارتی مذکور می‌باشد.

کارشناس مسئول بازرسی صمت برگزاری گشت‌های مشترک بازرسی با همراهی بازرسان اتحادیه ذیربط و اتاق اصناف مشهد و برخورد با تخلفات احتمالی را از دیگر اقدامات برنامه ریزی شده برشمرد و ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی از طریق تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صمت استان خراسان رضوی در مرکز استان و شهرستان‌ها اطلاع رسانی کرده تا بازرسان در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.

 

انتهای پیام//ف.ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.