سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدردی نماینده ولی فقیه در سمنان با خانواده زنده یاد زرگر

نماینده ولی فقیه در استان سمنان درگذشت حجت‌الاسلام احمد زرگر از روحانیون سمنان و رئیس دادگاه انقلاب تهران را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام احمد زرگر، رئیس دادگاه انقلاب تهران برادر شهید سید محمود زرگر از شهدای هشت سال دفاع مقدس و متولد شهر سمنان بود.

زنده یاد حجت الاسلام زرگر بیست و یکم شهریور ماه بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت و امروز در حرم حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ، در پیامی ، درگذشت این روحانی وارسته را تسلیت گفت و برای آن مرحوم آرزوی علو درجات کرد.

متن پیام به این شهرح است :

انّا لله و انّا الیهِ راجِعون
خبر ارتحال عالم انقلابی، أخ الشهید، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد زرگر رئیس دادگاه انقلاب اسلامی تهران باعث تأثر و تألم فراوان گردید.
این شخصیت متعهد، انقلابی و پر تلاش، سالیان متمادی از عمر شریف خود را در مناصب خطیر در دستگاه قضا و ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اخلاص وقف خدمت به اسلام و انقلاب و به ویژه ارتقای ارزش‌های والای فرهنگی و عدالت محور نظام کرد و کارنامه درخشانی از خود بر جا گذاشت.
قاطعیت، شجاعت و تلاش مخلصانه و دلسوزانه برای اصلاح و تعالی جامعه از صفات بارز این چهره برجسته بود، جناب اقای زرگر از یادگاران بزرگانی، چون آیت‌الله شهید دکتر بهشتی و آیت‌الله شهید قدوسی بودند.
اینجانب این مصیبت را به خانواده محترم آن مرحوم و مردم شریف استان سمنان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با برادر شهیدش و برای سایر بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسالت دارم.
مرتضی مطیعی

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان

حجت‌الاسلام سید احمد زرگر در کارنامه خود ریاست شعبه سی و ششم دادگاه تجدید نظر انقلاب و شعبه دوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران در نظام اقتصادی را بر عهده داشته است.
 وی همچنین در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز بوده و به عنوان دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر شناخته می‌شود.

انتهای پیام / گ 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.