سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وفایی: شرایط سختی را برای برگزاری مسابقات دوچرخه سواری داشتیم

رئیس کمیته برگزاری مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور درباره برگزاری این رقابت‌ها توضیحاتی را بیان کرد.

محمود وفایی رئیس کمیته مسابقات فدراسیون دوچرخه سواری در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ارتباط با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی که در کشور حکم فرما بود سال گذشته مسابقات قهرمانی کشور را برگزار نکردیم و امسال نیز با توجه به نامه نگاری‌هایی که با فدراسیون جهانی انجام دادیم توانستیم اجازه برگزاری این مسابقات را بگیریم و امتیاز این بازی‌ها نیز برای فدراسیون جهانی محسوب می‌شود.

او ادامه داد: سال گذشته به دلیل برگزار نکردن مسابقات قهرمانی کشور در رنکینگ جهانی یک پله نزول داشتیم و امتیاز‌های ما نصف شد و امیدوارم با برگزاری این مسابقات در این فصل به جایگاه قبلی خود بازگردیم.

وفایی درباره فشردگی این مسابقات گفت: این فشردگی به دلیل زمانی است که فدراسیون جهانی برای ما تعیین کرده است و ما باید در طی ۱۰ روز مسابقات خود را برگزار کنیم. شرایط فعلا خوب است و امیدواریم بتوانیم این مسابقات را به خوبی به اتمام برسانیم.

وفایی درباره برگزاری مسابقات لیگ دوچرخه سواری گفت: مسابقات لیگ در بخش‌های پیست و جاده در سه مرحله  به میزبانی استان‌های اصفهان، خراسان رضوی، تهران و مازندران از اوایل مهر ماه تا پایان آبان برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.