سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام خبر داد؛

مساجد محور برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام

سردار کریمیان با اشاره به اجرای تمام مراحل برگزاری کنگره سه هزار شهید در استان ایلام گفت:گفتمان سازی ادبیات پایداری مقاومت در استان برای بهره مندی نسل‌های اتی جامعه بسیار مهم و ارزشمند است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سردار قدرت الله کریمیان جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در جلسه هماهنگی کمیته مراسمات و اجلاسیه کنگره شهدای ملی استان ایلام، اظهار کرد: مهم‌ترین رکن کنگره ۳ هزار شهید استان ایلام برگزاری اجلاسیه‌ها و اجلاسیه نهایی این کنگره در استان است.

سردار  کریمیان با بیان اینکه کنگره ۳ هزار شهید استان اسلام یک رویداد و اتفاق بزرگ فرهنگی در استان ایلام است، اظهار کرد: متولیان برگزاری اجلاسیه‌ها آینه جمال شهدا هستند، باید نیت‌ها را برای خدا و خالص کنند، کاری که برای شهدا برگزار می‌شود کاری دلی است.

او بیان کرد: ما نیازمند هستیم که شهدا ما را یاری کنند که مسیر و راه آنان را ادامه دهیم و باید با تمام توان در این عرصه فعالیت کنیم، به مناسبت‌های مختلف از جمله اربعین حسینی به عنوان مهم‌ترین فرصت، کنگره ملی شهدای استان معرفی و فضای سازی مناسب در سطح استان انجام شود.

سردار کریمیان با بیان اینکه در مسابقات ورزشی، نماز‌های جمعه و جماعات بحث برگزاری کنگره ملی شهدای استان مورد توجه قرار گیرد، افزود: ائمه جمعه و جماعات در خطبه‌های نماز جماعت بحث برگزار این کنگره را در خطبه‌های و نماز‌های جماعت مورد توجه قرار دهند.

او ابراز کرد: افتتاح طرح‌ها و پروژه ها، برنامه‌های صدا و سیمای با پیوست کنگره ملی شهدا استان برگزار شود و در تمام برنامه‌های بحث برگزار کنگره سه شهید استان ایلام نهادینه شود.

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با بیان اینکه مقدمات کار کنگره فراهم شده است و باید کار عملیاتی شود، یادآور شد: در فرصت باقی مانده مقدمات نهایی کار انجام شود و علاوه بر اینکه فضای استان تا زمان برگزاری کنگره بایستی تحث تاثیر این رویداد باشد، تا چندین سال بعد نیز فضای کنگره در استان با آثاری معنوی که تولید می‌شود وجود داشته باشد.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.