سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با هم مشق محبت بنویسیم؛

پویش ملی "شور عاطفه‌ها" در مهاباد آغاز شد

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد از آغاز پویش ملی "شور عاطفه‌ها" خبر داد و گفت: مردم می‌توانند در این پویش به دانش‌آموزان نیازمند کمک کنند.

احمد نوذری مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: پویش "شور عاطفه‌ها" با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند از (۲۰ شهریور) در شهرستان مهاباد همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

نوذری افزود: پویش "شور عاطفه‌ها" با اولویت ارائه ملزومات و تجهیزات آموزش غیر حضوری دانش‌آموزان و پرداخت کمک هزینه تحصیلی آغاز شده و تا ۱۱ مهرماه ادامه دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها، فرصت عشق‌ورزی و مهربانی به کودکان و نوجوانان نیازمند و مستعد این سرزمین است، اذعان کرد: با دستان گرم خود به رویاهاشان رنگ ببخشید تا آینده‌ای روشن برای فردای ایران ترسیم کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند برای پرداخت کمک‌های خود به دفاتر کمیته امداد در نقاط مختلف و مراکز نیکوکاری مراجعه کنند؛ همچنین مردم می‌توانند کمک‌های مالی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۲۳۱۰ واریز کنند یا از طریق شماره # ۰۴۴۱۰* ۸۸۷۷ * کمک‌های خود را اهدا کنند.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.