سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود:

دانشجویان برای واکسن کرونا ثبت نام کنند

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه های دولتی و غیردولتی این شهرستان برای تزریق واکسن در سامانه https://salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رضا چمن، رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه دانشجویان به مانند سایر گروه های هدف در سامانه ثبت نام و پس از دریافت پیامک به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند، به رسانه ها افزود: در پیامک ارسالی زمان و محل دریافت واکسن برای ثبت نام کننده ارسال می شود، رعایت زمان تزریق برای تمامی گروه های هدف واکسیناسیون الزامی است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۲۰ هزار و ۵۰۰ دُز واکسن در شهرستان های شاهرود و میامی برای تزریق به گروه های هدف استفاده شده است، تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته افزون بر پنج هزار دُز واکسن در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تزریق شد.

چمن، به توزیع مناسب واکسن در کشور طی روزهای گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: با روند توزیع و اختصاص سهمیه خوب واکسن، سرعت واکسیناسیون در این شهرستان شتاب بالایی گرفته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ادامه داد: به موازات کاهش آمار ابتلا به ویروس کرونا و افزایش پوشش واکسیناسیون مردم باید همچنان رعایت شیوه نامه های بهداشتی و موازین پیشگیری را در دستور کار قرار دهند تا شرایط مطلوب تری را در روزهای آینده شاهد باشیم.

وی از شناسایی ۶۵ بیمار کووید۱۹ طی شبانه روز گذشته در شرق استان سمنان خبر داد و گفت: در این بازه زمانی ۲۹ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بخش های اختصاص یافته به بیماران کرونایی بستری شدند.

چمن با بیان اینکه آمارها نشان دهنده فعال بودن چرخه انتقال ویروس است، افزود: شاهرود در موج پنجم همه گیری با ۲ هفته تاخیر نسبت به سایر مناطق همجوار به رنگ قرمز کرونایی درآمد اما هم اکنون سیر ابتلا روند کاهشی دارد که با همکاری مردم، در استمرار رعایت شیوه نامه های بهداشتی، اوضاع بهتری در این هفته شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/ گ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.