سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برندسازی برنج مازندران

مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی مازندران گفت: علاوه بر عرضه برنج در بورس کالا دنبال برند سازی برنج مازندران هم هستیم.

قربان نژاد مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، با بیان اینکه علاوه بر عرضه برنج در بورس کالاهای کشاورزی که از دیروز آغاز شده است دنبال برند سازی برنج مازندران هم هستیم، گفت: کشور‌های دیگر با توجه به عطر ، طعم و مزه‌ای که برنج های مازندران دارد شدیدا دنبال برنج کیفی استان هستند.

او درباره بورسی شدن برنج هم افزود: تولید کنندگان برنج باید جایگاهی داشته باشند که دلال و واسطه‌ها آنجا نباشند و بتوانند مستقیما برنج خودشان را عرضه کنند.

مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه بورس کالاهای کشاورزی مکانی است که شالیکاران با اطمینان خاطر می‌توانند محصول خود را عرضه کرده و با قیمت کارشناسی به فروش برسانند، گفت: مصرف کنندگان هم همیشه بدنبال برنج کیفی و سالم با قیمت مناسب هستند که  با ورود به بورس می‌توانند برنج مورد نظر خود را خریداری کنند.

قربان نژاد افزود: صادر کنندگان نیز با توجه به نیاز و توقع مشتری های خارجی بدنبال برنج‌های کیفی هستند که با  مراجعه به بورس می‌توانند برنج خوب، کیفی و با برند  معتبر را  خریداری و صادر کنند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.