سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهیابی هشت اثر معلمان تربیت بدنی البرز به جشنواره کشوری

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: هشت اثر معلمان تربیت بدنی و آموزگاران پایه این استان به جشنواره کشوری تولید محتوای الکترونیکی درس تربیت بدنی راه یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، فرشید علیزاده،  معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز هدف ازبرگزاری جشنواره کشوری تولید محتوای الکترونیکی درس تربیت بدنی را به منظور مشارکت فعال در دوره آموزشی، پژوهش محور جهت کلاس درس تربیت بدنی، افزایش تجارب تدریس و ارتقاء صلاحیت‌ها و شایستگی‌های حرفه‌ای دانست.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز با اشاره به این که این جشنواره در سطح منطقه، استان و کشور در دو بخش روش تدریس برتر و ابتکارات و خلاقیت برگزارشد، افزود: پس از داوری۷۰ اثر ارسالی به دبیر خانه درس تربیت بدنی در مرحله استان، توسط کمیته تخصصی استان هشت اثر برتر به دبیرخانه کشوری جشنواره تولید محتوا ارسال شد.

او گفت: این جشنواره بستری مناسب برای توسعه و تعمیم درس تربیت بدنی و شناسایی و تجلیل از معلمان تربیت بدنی و آموزگاران پایه خلاق و توانای استان است.

علیزاده با بیان این که شیوع ویروس کرونا موجب افزایش حضور مردم درخانه شد، افزود: در این شرایط فعالیت‌های ورزشی و حرکتی بهترین ابزار برای گذراندن اوقات فراغت و مقابله با سبک زندگی کم تحرک است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: جشنواره تولید محتوا می‌تواند بستری مناسب برای توسعه و تعمیم درس تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی و به منظور استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی در راستای توسعه و ترویج ورزش و فعالیت جسمانی در منزل را فراهم کند.

او افزود: محتوای الکترونیکی با توجه به شرایط کرونا در منزل و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و ایمنی در فضای خانه و وسایل و ابزار در دسترس قابل اجرا تولید شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: دربخش انفرادی این جشنواره، مریم مدرس اول از آموزش و پرورش ناحیه سه کرج و بنت الهدی روستایی از آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ در بخش خلاقیت و ابتکارات منتخب استانی و به مرحله کشوری راه یافتند.

او از تولید محتوای الکترونیکی طیبه جلیلیان، مریم شاه مرادی و لیلا مقصودی از آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج و شهرستان نظرآباد به عنوان دیگر آثار برگزیده استانی این جشنواره در بخش روش تدریس نام برد که به مرحله کشوری راه یافت.

علیزاده گفت: در بخش گروهی این جشنواره هم اثرسمیه رضایی، فاطمه غیاثوند و سید صالح موسوی ازآموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج برتر استانی شناخته و به مرحله کشوری ارسال شد.

انتهای پیام / ر .ن

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.