سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای ۵۰ بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان کم بضاعت

۵۰ بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان کم بضاعت توسط پرسنل یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان جمع آوری و اهدا شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،  از خاطرات شیرین و به یاد ماندنی همه افراد در زندگی می‌توان به شور و شوق خرید لوازم التحریر پیش از رویداد آغاز سال تحصیلی یاد کرد که برای ما ایرانی‌ها بوی ماه مهر یادآور این رویداد است.

دانش آموزان با دوستان جدید آشنا شده و با خوشحالی و ذوق استفاده از جامدادی، خط‌کش و مداد رنگی نو راهی مدرسه می‌شوند، اما هستند دانش آموزانی که بخاطر مسائل مالی توانایی خرید لوازم تحریر نداشته و گا‌ها بخاطر همین موضوع از تحصیل باز می‌مانند.

پرسنل یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در اقدامی خداپسندانه و با هزینه شخصی ۵۰ بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان کم بضاعت تهیه کردند و با هماهنگی سازمان‌های مردم نهاد خیر اقدام به پخش آن کردند.

هر بسته از چندین مداد، خودکار، مداد رنگی، دفتر نقاشی و مشق، خط کش، پاک کن، چسب، تراش، غلط گیر، جامدادی، دفترچه یادداشت، برچست و جدول برنامه هفتگی شامل می‌شد که با مبلغ ۷۵ میلیون ریال تهیه گشت.

 

انتهای پیام/م.‌ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.