سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل سازمان بیمه سلامت خراسان شمالی خبر داد؛

اجرای طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع در خراسان شمالی

رعنایی گفت:طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع از پاییز امسال در خراسان شمالی اجرایی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،رعنایی  مدیر کل سازمان بیمه سلامت خراسان شمالی گفت: در قالب این طرح بیمه شدگان صندوق بیمه سلامت همگانی با انتخاب یک پزشک خانواده و از تاریخ انتخاب به آن پزشک مراجعه می‌کنند.

رعنایی افزود: تاکنون بیمه شدگان این صندوق به مراکز درمانی دولتی مراجعه می‌کردندکه با اجرا این طرح می‌توانند از خدمات بخش خصوصی هم استفاده کنند.


بیشتر بخوانید


او گفت: بیمه شدگان می‌توانند به سامانه بیمه سلامت ایرانیان به نشانی http://bimehsalamatiranian.ir مراجعه کنند و به سوابق بیمه‌ای و درمانی خود دسترسی داشته باشند.

مدیر کل سازمان بیمه سلامت استان افزود: بیمه شدگان بیمه سلامت روستایی و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر با مراجعه به سامانه یاد شده اعتبار دفترچه خود را که تا تاریخ ۳۱ شهریور هست تاریخ اعتبارپوششی بیمه خودرا افزایش دهند.

رعنایی بااشاره به اینکه نسخه نویسی الکترونیک توسط پزشکان و مراکز پاراکلینیکی طرف قرارداد بیمه سلامت بیش از ۵۵ درصد افزایش یافت است گفت نسخه نویسی الکترونیک در استان تا پایان فروردین ماه امسال ۵.۵ درصد بود، اما اکنون به بیش از ۶۰ درصد رسیده است.

مدیر کل سازمان بیمه سلامت خراسان شمالی الکترونیکی شدن خدمات بیمه سلامت سازمان است و یکی از اقدامات انجام شده تبادل اسناد بین پزشکان و مراکز طرف قرارداد به صورت الکترونیک با سازمان بیمه سلامت بود که از سال گذشته در اداره کل بیمه سلامت خراسان شمالی اجرایی شد.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.