سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در نهاد رهبری در امور اهل سنت سیستان‌وبلوچستان صورت گرفت؛

دیدار و طرح مسائل تعدادی از علما و ریش‌سفیدان و مردم اهل سنت استان با امام جمعه زاهدان

تعدادی از علما و مردم اهل سنت سیستان‌وبلوچستان با نماینده مقام معظم رهبری در استان دیدار کرده و به گفتگو پرداختند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، به نقل از روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان‌وبلوچستان، در ابتدای دیدار دو تن از اعضای هیئت علمی مجتمع آموزش عالی سراوان به بیان دغدغه های خود در حوزه تعلیم، تربیت و گسترش فعالیت های علمی و پژوهشی در این شهرستان پرداختند.

در ادامه محمدنبی کرد از معتمدین بخش تمین شهرستان میرجاوه نیز به بیان شرایط این منطقه و مشکلات ایجاد شده بر دامداران پرداخت و گفت: دامداری جز مشاغل اصلی مردم منطقه است که متاسفانه  امسال  با توجه به کمبود نزولات آسمانی مشکلات زیادی برای آنها به وجود آمده است.

وی در ادامه درخواست کتبی جمعی از مردم و دامداران منطقه را جهت پیگیری از نهادهای متولی به نماینده مقام معظم رهبری در سیستان‌وبلوچستان ارائه کرد.

مولوی رئیسی از مدرسین حوزه علمیه دارالعلوم شهرستان گلشن(جالق) نیز مشکلات خود را طی درخواست کتبی به نماینده مقام معظم رهبری در استان ارائه و خواستار رسیدگی شد.

همچنین ادهم سالار زهی از معتمدین و ریش سفیدان اهل سنت استان نیز به بیان مشکلات جمعی از مردم در خصوص زمین های سیادک پرداخت.

در پایان  حجت الاسلام محامی نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان نیز در پاسخ به درخواست هر یک از حاضران قول پیگیری داد و به ارائه توضیحاتی درباره هر بخش پرداخت.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.