سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرگروه سلامت محیط‌ و کار مرکز بهداشت قم عنوان کرد؛

انجام ۴ هزار و ۹۱۲ بازرسی از اصناف‌ و اماکن قم

جعفری گفت:طی هفته گذشته چهار هزار و ۹۱۲ بازرسی از اصناف‌ و اماکن استان قم صورت گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  نرگس جعفری،مدیرگروه سلامت محیط‌ و کار مرکز بهداشت قم گفت: با هدف نظارت بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی‌و الزام فاصله‌گذاری اجتماعی طی هفته گذشته چهار هزار و ۹۱۲ بازرسی از اصناف‌ و اماکن  استان صورت گرفت.

او در ادامه  با اشاره به‌ یک هزار و ۶۵۳ اخطار بهداشتی به‌اصناف و اماکن متخلف طی هفته گذشته افزود: از این تعداد اخطار اصرار بر تخلف  منجر به‌تعطیلی و پلمب ۴۴ واحد شد.

جعفری ادامه داد: مراکز متخلف که پلمب شده‌اند، شامل قلیان سرا، قهوه‌خانه، فست فود، آبمیوه و بستنی فروشی، هتل، مسافرخانه و تهیه غذا هستند.

مدیرگروه سلامت محیط‌و کار مرکز بهداشت قم از فعالیت ۳۹ بازرس بهداشتی در ۲ شیفت صبح و عصر خبر داد، و تصریح کرد: درپی اعلام موارد شاغلان کرونا مثبت درادارات با همکاری استانداری قم از ۱۵ اداره و سازمان دریک هفته گذشته بازرسی و همچنین ۱۳۰ مورد آزمایش کرونا از اطرافیان و کسانی که با این بیماران در تماس بوده اند، گرفته شده است.

جعفری با بیان این که مهم‌ترین موضوع درمقابله با گسترش شیوع ویروس کرونا رعایت شیوه نامه ها ی بهداشتی است، تصریح کرد: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه  تخلف بهداشتی و رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی دراماکن عمومی موارد را به‌سامانه ۱۹۰ گزارش دهند.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.