سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توضیحات فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان در خصوص کلیپ منتشر شده در فضای مجازی

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان در خصوص ویدئوی منتشر شده از تیراندازی و درگیری مسلحانه عده‌ای در یکی از مناطق روستایی شهرستان زاهدان توضیحاتی ارئه داد.

سرهنگ محمود سعادتی  فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان در خصوص ویدئوی منتشر شده از تیراندازی و درگیری مسلحانه عده‌ای در یکی از مناطق روستایی شهرستان زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  گفت: با حضور سریع پلیس در محل عاملان اصلی این نزاع که متواری هستند شناسایی و با سرنخ‌های بدست آمده به زودی دستگیر خواهند شد.

سرهنگ محمود سعادتی   اظهار داشت: اخیرا کلیپی در فضای مجازی در خصوص تیراندازی و درگیری مسلحانه افرادی ناشناس در یکی از روستا‌های اطراف شهر زاهدان منتشر شده که موجب تشویش اذهان عمومی و ایجاد جو نا امنی در بین شهروندان از طریق فضای مجازی شده است.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان با تماس شهروندان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از این درگیری مطلع و بلافاصله به محل اعزام و مشخص شد این درگیری به دلیل اختلافات قبلی افراد حاضر در صحنه و با انگیزه انتقام جویی و تسویه حساب شخصی طرفین درگیر صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان تصریح کرد: با تلاش مأموران و پس از تحقیقات میدانی صورت گرفته در محل عاملان اصلی این درگیری شناسایی و مشخص شد متهمان به مکانی نامعلوم متواری شده اند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به سرنخ‌های بدست آمده تلاش برای دستگیری متهمان متواری پرونده ادامه دارد که به محض دستگیری اطلاع رسانی خواهد شد.

سرهنگ سعادتی در پایان گفت: تولید و انتشار این گونه کلیپ‌ها که باعث تشویش اذهان عمومی و احساس نا امنی در بین شهروندان شود جرم بوده و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.