سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسپانیا مقام سوم مسابقات فوتبال ساحلی یورو لیگ بانوان را کسب کرد

تیم‌های ملی فوتبال ساحلی اسپانیا و سوئیس در دیدار رده بندی مسابقات یورو لیگ بانوان به مصاف هم رفتند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در دیدار رده بندی مسابقات فوتبال ساحلی یورو لیگ بانوان (Woman's Super Final)، تیم‌های ملی فوتبال ساحلی بانوان اسپانیا و سوئیس به مصاف یکدیگر رفتند.

در بخش نخست این دیدار "جسیکا" بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان اسپانیا گل اول تیمش را به ثمر رساند.

در بخش دوم "جسیکا" بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان اسپانیا گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند، اما بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان سوئیس گل‌های خورده را جبران و نتیجه بازی را ۲ - ۲ مساوی کردند.

در بخش سوم هر دو تیم موقعیت‌های بسیار زیادی برای گلزنی داشتند، اما نتوانستند از این موقعیت‌های به دست آمده استفاده کنند. این بخش با نتیجه ۲ - ۲ مساوی و به وقت‌های اضافه کشیده شد.

در وقت‌های اضافه تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان اسپانیا موفق شد گل سوم و پیروزی بخش خود را وارد دروازه تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان سوئیس کند.

این دیدار در نهایت  با نتیجه ۳ بر ۲ در وقت‌های اضافه به نفع تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان اسپانیا به اتمام رسید و این تیم مقام سوم مسابقات فوتبال ساحلی یورو لیگ بانوان (Woman's Super Final) را کسب کرد.

اسپانیا  - سوئیس 

تیم‌های ملی فوتبال ساحلی بانوان هلند - جمهوری چک و اوکراین - پرتغال هم به مصاف یکدیگر رفتند. در نهایت تیم‌های ملی فوتبال ساحلی بانوان هلند و پرتغال توانستند حریفان خود را شکست دهند.

هلند - جمهوری چک

اوکراین - پرتغال

در نهایت تیم‌های ملی فوتبال ساحلی بانوان اوکراین، پرتغال، هلند و جمهوری چک به ترتیب در رده‌های پنجم تا هشتم مسابقات فوتبال ساحلی یورو لیگ بانوان (Woman's Super Final) قرار گرفتند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.