سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاراسکو: اسپانیول زمان زیادی را تلف کرد/گریزمان به اتلتیکو مادرید کمک می‌کند

بازیکن تیم فوتبال اتلتیکو مادرید درباره بازی تیمش برابر اسپانیول توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یانیک کاراسکو، بازیکن تیم فوتبال اتلتیکو مادرید پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل اسپانیول در هفته چهارم لالیگا اظهار داشت: بابت پیروزی بسیار خوشحال هستیم، زیرا بازی خیلی سختی بود. در نیمه دوم فشار زیادی به ما وارد شد و در پایان توانستیم گلزنی کنیم و برنده شویم. هوا بسیار گرم بود و این موضوع ریتم بازی را پیچیده کرد. 

کاراسکو درباره تغییرات اتلتیکو مادرید در نقل و انتقالات تابستانی گفت: ما یک تیم بسیار بزرگ داریم و مهم‌ترین چیز این است که کسانی که وارد شده اند توانایی کمک به اتلتیکو مادرید را دارند. تمام بازیکنانی که روی نیمکت هستند می‌خواهند بازی کنند. در واقع تمام بازیکنان شایستگی بازی در ترکیب اصلی را دارند. 

او درباره وقت تلف کردن بازیکنان حریف گفت: اسپانیول زمان زیادی را تلف کرد و من فکر نمی‌کنم اگر بگوییم که ۱۰ دقیقه از بازی تلف شد، اغراق کرده باشیم. وقت اضافه نیمه دوم به اندازه کافی منظور شد، زیرا ۲ بار هم بازی به خاطر وی‌ای آر متوقف شد.


بیشتر بخوانید


بازیکن اتلتیکو مادرید درباره شرایط آنتوان گریزمان گفت: او بازیکنی با استعداد و باهوش است. مطمئنا گریزمان در این فصل برای اتلتیکو مادرید بازی‌های خوبی انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.