سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست فرمانداری ماهشهر:

سی‌تی‌اسکن بیمارستان معرفی به زودی افتتاح می‌شود

بندری گفت: مرکز سی‌تی‌اسکن بیمارستان حاجیه نرگس معرفی به زودی راه‌اندازی و افتتاح می‌شود.

فریدون بندری سرپرست فرمانداری ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مرکز سی‌تی‌اسکن بیمارستان معرفی بندر ماهشهر به زودی راه اندازی و افتتاح می‌شود و تعداد مراکز سی‌تی‌اسکن در شهرستان به دو مرکز افزایش خواهد یافت.

او افزود: در مسیر راه‌اندازی سی‌تی‌اسکن بیمارستان صنایع پتروشیمی شهرستان نیز موانعی ایجاد شده که امیدواریم با پیگیری مجدانه مسئولان بهداشت و درمان نفت شاهد رفع این موانع و راه‌اندازی قریب‌الوقوع این مرکز نیز باشیم.

بندری با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین حسینی و سفر به عتبات هنوز هیچ ابلاغیه‌ای صادر نشده و پیاده‌روی به سوی مرز ممنوع است، تصریح کرد: نیروی انتظامی در صورت مشاهده پیاده‌روی دسته‌جات، جلوی آن‌ها را خواهد گرفت و با برخورد اقناعی آن‌ها را از ادامه پیاده‌روی منصرف خواهد کرد.

 سرپرست فرمانداری ماهشهر با اشاره به اینکه از دلدادگان امام حسین (ع) می‌خواهیم از حرکت به سوی مرز خودداری کنند، ادامه داد: روند واکسیناسیون در ماهشهر روبه رشد است و این موضوع جای تقدیر و تشکر فراوان دارد، پس از تأمین تعداد بسیار خوبی واکسن و تجهیز مراکز واکسیناسیون از سوی شهرداری سپاه شهرستان در مصلی نماز جمعه، شاهد این روند رو به رشد بوده‌ایم.

این مقام مسئول گفت: رغبت و استقبال مردم از واکسیناسیون به این مهم معنی می‌بخشد. ترغیب مردم به مشارکت در این طرح باید همچنان افزایش پیدا کند تا هرچه زودتر شاهد ریشه‌کن شدن ویروس منحوس کرونا باشیم و مراجعه و استفاده مردم از این دو مرکز باید تسهیل و امکانات رفاهی و لجستیکی لازم برای تحقق این موضوع فراهم شود.

بندری اظهار داشت: واکسینه کردن دانش‌آموزان دغدغه مهم والدین آن‌ها است. بر اساس نکات بهداشتی و شیوه‌نامه‌های موجود در آینده نزدیک واکسیناسیون دانش‌آموزان نیز آغاز و دغدغه والدین آن‌ها رفع خواهد شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.