سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چرا روند واکسیناسیون کرونا برای افراد بالای ۳۰ سال در هندیجان ثابت مانده است؟

رئیس شبکه بهداشت و درمان هندیجان علت ثابت ماندن روند واکسیناسیون کرونا برای افراد بالای ۳۰ سال در این شهرستان را تشریح کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، داود رئیسی، مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان در پاسخ به سوال که چرا در سایر شهرستان‌های استان خوزستان از جمله؛ بندر ماهشهر سن واکسیناسیون به بالای ۱۸ سال رسیده، ولی در این شهرستان همچنان افراد بالای ۳۰ سال می‌توانند واکسن کرونا تزریق کنند، گفت: میزان استقبال مردم هندیجان از واکسن بالا بوده و به همین علت نوبت به سایر گروه‌های سنی نرسیده است.

او با بیان اینکه در استان خوزستان جزو رده‌های بالا از نظر میزان تزریق واکسن قرار داریم، افزود: ولی در تعدادی از شهرستان‌ها استقبال از واکسیناسیون پایین است و مراکز واکسیناسیون تقریبا خالی از مراجعه کننده هستند، البته برای افزایش ترغیب عمومی و تزریق واکسن بیشتر تصمیم‌هایی اتخاذ شده است.

رئیسی بیان داشت: درصورتیکه تبلیغات برای تزریق واکسن در شهرستان انجام شود، حتما با ازدحام شدید مراجعان و همچنین کمبود فوری واکسن مواجه خواهیم شد و پرسنل مرکز تجمیعی از پس بار مراجعه زیاد ایجاد شده بر نخواهند آمد، بنابراین مجبور هستیم مرحله به مرحله کار واکسیناسیون را انجام دهیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: ان شاءالله و در روز‌های آینده با رسیدن محموله‌های جدید واکسن کرونا و واکسیناسیون حداقل ۵۰ درصد افراد بالای ۳۰ سال، برای دعوت از افراد بالای ۱۸ سال فراخوان منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.