سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام واکسیناسیون کرونا برای دانشجویان دانشگاه خوارزمی

مدیر درمانگاه دانشگاه خوارزمی اعلام کرد: دانشجویان دانشگاه خوارزمی برای واکسیناسیون باید به سامانه وزارت بهداشت مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، عصمت آموزگار مدیر درمانگاه دانشگاه خوارزمی درباره واکسیناسیون دانشجویان اعلام کرد: دانشجویان دانشگاه خوارزمی برای واکسیناسیون باید به سامانه وزارت بهداشت مراجعه کنند.

وی ادامه داد: شاید به دلیل ترافیک سایت و تکمیل بودن ظرفیت پایگاه‌ها دانشجویان دفعه اول موفق به ثبت نام نشوند و نیاز است که مجدداً تلاش کنند.

مدیر درمانگاه دانشگاه خوارزمی یادآور شد: طبق اعلام مرکز آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا برای دانشجویان فعال شده است و دانشجویان سراسر کشور می‌توانند به سایت salamat.gov.ir مراجعه و با ورود کد ملی، تاریخ تولد و شماره همراه ثبت‌نام و بلافاصله زمان و مکان تزریق واکسن را انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: دانشجویان برای واکسیناسیون نیازی نیست به شهر محل تحصیل مراجعه کنند و این امکان فراهم شده است تا دانشجویان بتوانند نزدیکترین مرکز واکسیناسیون را انتخاب کنند.

آموزگار اضافه کرد: پیشنهاد می‌شود دانشجویان که موفق به ثبت‌نام نمی‌شوند طی روز‌های آتی هم مجدداً تلاش کنند و از مراجعه بدون نوبت به پایگاه‌های واکسیناسیون خودداری کنند.

وی ادامه داد: اگر دانشجویی موفق به ثبت نام در سامانه واکسیناسیون کرونا نشد و کد ملی او در سامانه ثبت نشده بود، می‌تواند موضوع را از طریق دانشگاه محل تحصیل خود پیگیری کند تا معاونت آموزشی وزارت علوم اطلاعات را به مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت ارسال کنند و فهرست تکمیلی اطلاعات دانشجویان در سامانه واکسیناسیون کرونا ثبت شود.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.