سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به سینماگران قم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در پیامی روز ملی سینما را به تلاشگران عرصه هنر هفتم تبریک گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  متن پیام تبریک سیدموسی حسینی کاشانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به مناسبت روز ملی سینما به شرح زیر است:

«هوالمصور»

هنر و صنعت سینما، به عنوان یکی از تأثیرگذارترین ابزار‌های فرهنگی و رسانه جمعی در نظام اجتماعی جهان امروز، بدون تردید نقش بسزایی در همگرایی، همراهی و همبستگی اجتماعی در مسیر رشد، شکوفایی و توسعه فرهنگ عمومی و ارتقای خودآگاهی و شناخت اجتماعی دارد.

سینمای مطلوب، ابزاری شگفت‌انگیز برای درک بیشتر آسیب‌ها و بطن جامعه است و زمینه‌ساز تعالی باور‌ها و الگوسازی رفتاری در جامعه خواهد بود. در این میان، سینما و سینماگر و تولیداتی مورد نیاز است که مبتنی بر ارزش‌های اخلاقی و انسانی باشد.

سینمای ایران با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در مسیر بیان محتوای منطبق با ارزش‌های دینی و فرهنگی قرار گرفت و امروز در چهارمین دهه انقلاب اسلامی، به‌عنوان یکی از مهم‌ترین عرصه‌های هنری مورد حمایت متولیان فرهنگ و هنر شناخته می‌شود.

در شرایط کنونی جامعه امروز، درخت تنومند سینمای ملی ایران ، افتخار دارد شاهد حضور مؤثر نسلی هنرمند از پیشکسوتان مجرب  و جوانان متعهد و متخلق باشد.

اینجانب روز بیست و یکم شهریور ماه به‌عنوان «روز ملی سینما» را فرصتی مغتنم و مناسب برای تکریم و تقدیر تمامی هنرمندان متعهد سینمای کشور و خانواده فرهیخته سینماگران استان قم می‌دانم و ضمن گرامیداشت این روز برای تمامی تلاشگران و علاقه‌مندان به هنر هفتم آرزوی تندرستی و توفیق روزافزون مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.