سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرونا جان ۲ کهگیلویه وبویراحمدی دیگر را گرفت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: کرونا دو خانواده کهگیلویه و بویراحمدی را عزادار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، پرویز یزدان‌پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۲ بیمار کرونایی در استان جان خود را از دست دادند و شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۹۱۱ تن افزایش یافت.
 
یزدان پناه افزود: هم اکنون ۳۶۸ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های معین کرونا کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند که از این تعداد ۲۰۲ بیمار مبتلای قطعی کرونا و ۲۳ بیمار هم در بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان‌ها تحت درمانند.
 
او اضافه کرد: از مجموع ۸۸۷ نمونه PCR از آزمایشگاه سلولی مولکولی در شهر‌های یاسوج و دهدشت ۴۳ درصد موارد مثبت بوده که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، گچساران و کهگیلویه گزارش شده است.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اضافه کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۶۶ هزار و ۸۰۰ بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد بهبود یافته اند. 

او از مردم استان خواست همچنان دستور العمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرده و از شرکت در تجمعات، دور همی ها، رفتن به سفر‌های غیر ضروری و هچنین رفتن به مکان‌های شلوغ و پر خطر مانند بازار، مراکز بهداشتی و درمانی، بیمارستان‌ها، پارک‌ها و بوستان‌ها خود داری کنند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.